helgen som var

(null)
Klev ut genom denna dörr cirka 15 i fredags och voilá! Det var helg! Jag gjorde saker! Till exempel...
 
(null)
(null)
...så var jag själv hemma i fredags. Dukade upp tacobuffe till mig själv. Massa koriander om jag får bestämma!
 
(null)
En bild i förbifarten. Hur fin vas förresten? Handblåst från Bali. Kapade den på en marknad och var euforisk tills jag insåg att den skulle bli ett himla meck att få hem på flyget (ryggsäckslivet). Men med massamassa bubbelplast gick det!!! Slut på anekdot :)
 
I lördags jobbade jag 08-02 = inga bilder bara massa slit. En väldigt jobbig dag, var så trött när jag vaknade i söndags. 
 
(null)
Söndagar den här hösten är lika med self care. Sova middag, ta en promenad, duscha varmt och länge, skrubba kroppen (bästa jag vet), se en film och ställa noll krav. Det är så kallt ute just nu men jättefint visst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: