Lite om livet

Nu har skolan dragit igång på riktigt. Det är plugg hela tiden och jag vet inte riktigt om jag kommer klara detta året. Jag tror att jag tog mig ordentligt med vatten över huvudet när jag valde mina kurser, så tror att jag förmodligen kommer att behöva göra någon form av förändring för att ta mig igenom det. Det handlar ju inte bara om ren överlevnad, man ska ju faktiskt må någorlunda väl också. Och när du pluggar varenda minut av din lediga tid och ändå inte hinner allt du måste göra, så mår du inte så jävla väl. Att gå in halvhjärtat för vissa ämnen känns inte ens som en möjlighet heller, det existerar inte i tankegångarna. Vill ju vara bra på allt. Försöker i alla fall ett litet tag till, så får framtiden visa vägen helt enkelt. Nu sitter jag i bilen påväg till Arlanda och därefter Luleå. Ska bli skönt att komma bort lite, behöver det :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: