Att se fram emot detta halvåret

✨Skolan. Mindre än en vecka kvar och jag tycker till min egen lättnad att det ska bli jätteskönt. Har saknat fasta rutiner ett tag nu me framförallt MINA VÄNNER. Längtar efter dem så så mycket!



✨Studentutgångar och aktiviteter. Redan andra dagen är det inlopp och utgång med tema white party. Att året en gått och väntat på så länge helt plötsligt är här känns orealistiskt. Jag är ju jätteliten?
 

✨Rutiner. Nämnde det ovan men det förtjänar en egen punkt. Alltid det som jag ser fram emot mest vid sommarens slut. Mår så bra av det.

 

✨Höst. Älskar skiftet mellan sommar och höst när löven blir gula, tillvaron mysigare och kläderna mörkare och tjockare.

 


✨Håkan Hellström. Har helt glömt av att nämna detta här men den 21 december ska jag till Malmö för att se Håkan för andra gången i år. Helt fantastiskt att jag fick biljetter, längtar längtar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: