torsdag 22/11

Hej från sprängande huvudvärk och ont i kroppen! Det är så min kropp ber mig att vila, eftersom den vet att det inte direkt är något jag gör självmant. Den är så smart och jag tackar den alltid i efterhand. Men just nu är det faktiskt himla tråkigt pga blir jätterastlös. Men imorgon är jag frisk igen, känner det på mig. Passar väldigt bra pga har en väldigt händelserik helg framför mig! Det här ska jag göra t.ex:
 
Fredag: Jobba 8-15. Ska sedan ha en lugn kväll med mig. Laga något gott kanske. Kolla film kanske. Lägga mig tidigt kanske (läs definitivt).
 
Lördag: Upp å hoppa tidigt och jobba konståkningstävling några timmar. Sedan direkt till jobb på restaurangen till sena sena kvällen.
 
Söndag: Några timmar i ishallen på förmiddagen. Sedan VILA upp mig för en ny jobbvecka.
 
Alltså, ni märker ju, all min ledig tid går ju nästan åt till återhämtning. Men det får bli så. Känns viktigt att inte stressa runt som en idiot, särskilt när jag trillat i den fällan förut. Och tre jobb är för mycket. Men nu är det bara ett par veckor kvar, sedan börjar en betydligt roligare period i livet. Det får gå!
 
Nu ska jag trotsa huvudvärken och ta en promenad. Sedan jobba lite. Och det var den dagen typ. Kramen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: