beslutsamheten som slog till

Nu är det så att det var en himla massa dagar sen jag tittade in här senast.
 
"Varför?" undrar ni.
 
 
"Ett sista gymnasieår som sög allt glatt och fint ur mig och ännu ett år för att få det tillbaka igen" svarar jag.
 
Och så är det verkligen. Det tog tid. Men! Jag mår bra nu, jag är jag. Det säger magkänslan i alla fall, att jag är hemma i mig själv igen. Just därför är det hög tid att damma av den här lille bloggen. Jag känner sådan frustration över att jag nästan aldrig uttrycker mig i skrift längre. Faktum är att jag inte tycker jag har samma flyt i språket som jag har i gamla inlägg här. Lösning på det? Skriva mer såklart! Därav impulsen att börja sammanfatta livet här igen.
 
Jag har visserligen redan massa att göra, och just därför vill jag ha en till sak att ägna tiden till. Mycket vill ha mer. Jag funkar så :) Ska dock göra mitt yttersta för att hålla detta kravlöst, den sista ambitionen jag har är ju att bli någon storbloggare. Tänker att den enda människan på jorden som kommer bry sig om den här plattformen är jag ju. Då känns det bra ändå!
 
Slutsats; Vi får fan se vad detta resulterar i. Allt gott så länge <3
 
Solkyssta jag. OBS i somras. Såhär på höstkanten går min hudton i samma nyans som tröjan på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: