v.4

Den här veckan har jag:

➝ Umgåtts med Johanna. Vi spenderade hela fredagen ihop. Åt pad thai och pluggade på rådis. Håller på och skriver ett tal om feminism förövrigt så det är till och med nästan roligt. Dessutom så mycket lättare att skriva om något som ligger en varmt om hjärtat :')

➝ Beställt balklänning!!! Hoppas innerligt att den passar pga så jefla fin. Klickade också hem ett par stan smiths till utspringet.

➝ Sprungit. En helt fantastisk löprunda faktiskt. Ni ser ju hur fint det var!

➝ Avverkat två prov. Båda kändes bra också. Skulle gjort dem innan jul men struntade i det pga var en sönderstressad koffeindriven skepnad, så är så glad att jag inte behöver tänka på det mer.

➝ Varit på kalas. Lilltjejen till höger fyller fyra idag. Hur underbara är inte dessa tre, älskar sönder dem.

➝ Mått så jävla dåligt över världen. Kan ej greppa allt som skett under Trumps ledning på en. enda. vecka. Det gör fysiskt ont i mig. Sedan lagförslaget om våld i hemmet i Ryssland. Alltså jag kan inte ens förstå. Att denna äckliga jävla värld tydligen inte lärt sig något av historien. Läs till exempel detta och tänk samtidigt att året är 2017. Vidrigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: