gladperiod

Hej alla tusentals läsare! Blir lycklig av att se den här bilden på mig själv, för jag tycker verkligen att det syns hur bra jag mår. Påsarna som bosatte sig under mina ögon hela hösten syns inte till, och jag ser ju liksom lugn ut? Har väl en härlig balans för tillfället, så jag njuter så mycket jag kan av att må såhär. För jag vet ju tyvärr också hur snabbt allt kan vända. Det lär dröja ett par dagar iaf pga har mycket fint inplanerat. Imorgon ska jag t.ex ha plugghäng med Johanna aka min bästa person. Vi ska äta sushi också! Älskar sushi!!! I helgen är det DM här hemma, så då ska jag heja på mitt konståkningscrew. Hör ni vad härligt? Hurra för mitt liv atm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: