Blandat

Med anledning av mitt upptagna liv det senaste har det bara blivit några sporadiska inlägg här, så detta blir någon form av recap ifall någon skulle vara genuint intresserad av vad som hänt mig den senaste tiden.

Pluggat massamassa. Är äntligen ute ur studietunneln, åtminstonde för ett litet tag.

Tävlat säsongens sista tävling + varit på träningsläger i Stenugnsund. Det gick jättebra!!! Tjoho!!! Hade dessutom en väldigt fin utsikt från hotellrummet, älskar havet <3

Skattjakten jag nämnde i tidigare inlägg avslutades med denna korg. Skrattar fortfarande lite varje gång jag tänker på den. De är fina, mina vänner.

Varit på fiestaaaa.

Spenderat varenda ledig minut i ishallen. Nu har föreställningarna dragit igång, och imorgon är det PREMIÄR på riktigt. Älskar detta cirka mest av allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: