2017

Gott nytt år på er finisar!!!! Hade verkligen ett fantastiskt nyårsfirande. Åkte upp till stugan med familj och vänner vilket såhär i efterhand känns så klokt av mig. Festande var inte vad jag behövde detta året. Dessutom finns det inte en enda plats i hela världen som gör mig så lugn och harmonisk som Sälen. Det är mitt absoluta favoritställe.

Här är vi ju! Eller en andel av skaran åtminstone. Den sista bilden på oss barn blir nästan lite sentimental pga minns alla nyår vi firat ihop och hur STORA alla har blivit. Jag är inte ens ett barn längre???

I övrigt har det bara varit så jävla skönt att göra absolut ingenting i ett par dagar. Igår låg jag liksom i soffan i tio timmar och bara avverkade film efter film. Nu känner jag mig lite redo för att plugga all vaken tid kommande vecka :) Den känslan som följer med ett nytt år är förövrigt cirka det bästa jag vet. Mår så bra av tanken på att kunna börja om/ förändra/ ta tag i saker. Förutom plugg ska jag försöka sätta ihop en årsresumé eller liknande. Så kul att sammanfatta livet lite!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: