1 fredag + 0,5 lördag

Kom hem från skolan och solen sken!!!! Endorfinerna bara rusade runt i kroppen. Gjorde mitt bästa mellanmål dvs. en smoothiebowl, sippade på en kopp kaffe och carpade livet lite. Hur ofta hinner man göra det egentligen? Sedan drog jag mig mot ishallen för lite konståkning.

Som bestämt åkte jag och Johanna in till Skövde och åt sushi. Det var göööörgött och mysigt.

Sedan satte vi oss på Rådhuset och pluggade ihop resten av kvällen. Så skönt att kunna bolla idéer och tankar med någon när man pluggar, i en mysig miljö dessutom.

På lördagen gjorde jag inte jättemycket faktiskt. Pluggade lite, strukturerade upp livet lite, åt tacos lite, kollade konståkning lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: