lördag

Bloggar live från köksbordet. Spännande va? Som ni ser är jag världens gråaste lilla individ, men det blir ju lätt så på vintern. Hela ansiktet smälter liksom ihop i någon blek nyans. Inuti mig är det dock inte lika dött, jag mår faktiskt bra idag!! Bestämde redan igår att detta skulle bli en bra lördag, och än så länge har det varit det. Har gått upp tidigt, gjort mig själv en göttig frukost, gått på promenad och försökt vara harmonisk. Måste verkligen tvinga mig själv att inte vara stressad, men det går bättre och bättre i perioder faktiskt. Har även gått runt i min klasströja från åk9 pga mitt skönaste plagg någonsin plus blir nostalgisk och känner mig lite mer bekymmerslös, ungefär som jag var i nian.
 
NU ska jag till ishallen och träna, och ikväll är det fiesta med mina äldsta vänner (en annan anledning till att klasströjan är så passande idag). Ska bli roligt <333 Lördagskramen till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: