migdag

Såhär fint är det ute nu <3 Denna bilden är dock från igår. Idag blev det skolkis, behövde verkligen sova ut och är i allmänhet bara less på skolan så det fick bli en sådan dag idag. Har dock inte varit soffpotatis, utan både hunnit med ett gympass och träffat Vickan som spontant bestämde sig för att hälsa på i tibban. Så välbehövligt, saknar att alltid ha henne här :(

Är förövrigt ensam hemma hela helgen så ikväll har jag bara njutit av mitt eget sällskap, lagat gooood middag, ätit lösgodis och kollat disneyfilmer. Borde pluggat men skjöt det åt sidan och prioriterade välmåendet idag istället, så det får vänta tills imorgon. Då ska jag också ta med mig Vickan till Skövde en sväng innan hon åker hem igen. Sedan har jag och Emma bokat bord på Pinchos på kvällen. Längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: