tisdag

Gammal bild på gammalt plugg. Har så många bilder på plugg. Inte så konstigt ändå kanske pga gör ju inget annat. Heeeeej. Bra dag idag. Och dålig. Lite konstigt för har verkligen varit superglad men också velat flyta ut i en liten pöl av tårar. Har ändå pallrat mig igenom träning och skola, och nu sitter jag hemma innan lite mer träning. Saker jag ska hinna idag är iaf:
 
- plugga engelska
- bädda rent min säng
- lyssna på en podcast 
- börja på min nyårslista
 
Blir så stolt över denna listan pga den innehåller inte bara plugg och måsten <3 Har blivit så mycket bättre på att ge mig själv utrymme för annat. Mår faktiskt bättre av det också. Ironiskt ändå, att en mår bättre av att det går sämre. Skönt i alla fall. Nu ska jag inte skriva här mer. Puss och kram vi ses på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: