bucketlist 2016

Jag ogillar nyårslöften. Eller, jag ogillar press och måsten överlag så det är inget för mig. Men något jag är en sucker för är listor (<3333) så på grund av detta har jag skrivit ner de saker jag vill hinna med och göra detta år. Till skillnad från nyårslöften behöver dessa punkter ej uppfyllas. Det måste få vara okej att ändra sig och strunta i saker, annars är en ju inte mänsklig.
 
  • Ta körkort
  • Skaffa glasögon
  • Åka utomlands med vänner
  • Tatuera mig
  • Bli vegeterian
  • Skriva mer
  • Vara spontan och hitta på mycket
  • Vara snäll
  • Skaffa rutiner
  • Åka på roadtrip
  • Lyssna på poddar, se dokumentärer och följa nyheter
  • Läsa mer böcker
  • Ta fler hål i öronen
  • Kramas mer
  • Resa med min familj
  • Dämpa min beslutsångest
  • Göra små men betydelsefulla insatser för världen
  • Bara ägna min tid åt människor som förtjänar den
  • Göra högskoleprovet
  • Strukturera upp skolan,göra listor osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: